matte nationella imorgon


något jag verkligen inte pallar med just nu är fan matte nationella jag har imorgon... och plugga till det känns inte så jävla lockande. men jag har repeterat funktioner och algebra. hoppas fan på att jag kommer få g, annars bye bye anjii och så får ja gå med 93:or! vilket jag aldrig kommer göra, då tar jag fan hellre självmord eller hoppar av skolan. just nu sitter jag och messar lite med amanda och tommie. bad båda mina vänner om en tjänst (A) hahhah känner att jag utnyttjar de lite men vad ska man göra när de är amanda som har bilderna och man vill ha de, och man är pank och vill ha cigg och inte är 18 som tommie? :D hahha man hör just av sig till de fina vännerna :P haha

aja bilder från grillningen kommer snart får vi hoppas. de är bara att rappa på amanda líte ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback