nästsista dagen


hejsan korvar, igår vart det ganska mkt party party och drickande, men inte för min del. har blivit för mycket för mig den senaste tiden så jag tog de ganska lugnt igår. deckade kl 1 i sängen medan alla satt inne på vårt rum och krökade. somnade med mina linser i och alla kläder på. vaknade sen när alla la sig typ kl 4 och tog ut skiten ur ögonen och bytte om. är verkligen helt slut efter allt här. vakna 7 varje morgon typ och sen i varv till 3 på natten. nu ska vi dra till stan typ. ska kolla på några nya heels och sen kanske någon klänning, tröja eller kofta. ah vi får se.

imorgon är jag hemma :D wiihoooo :D happy anjiii

jag för stunden, hörs senare







/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback