söndag


så där ja, dag på stan är avklarad, har köpt en ny top från MQ och fick en fin klänning/tunika från acne från jimmies föräldrar. jimmie fick med sig espandrillos från H&M och en t-shirt också. vart sushi lunch på stan och sedan lite chill på min balkong hemma hos mamma. vi satt och sepalde spel där med min lilla syster också. sen middag hos jimmie. nu är jag hemma och ska hjälpa mamma täcka över alla möbler i vardagsrummet, vi ska nämligen ta bort väggen mellan köket och vardagsrummet och göra det lite mer öppet. skulle egentligen på bio med jimmie men han är trött så jag drar dit med amanda och kanske några andra. vi får se...

bilder kommer sen

hörs pusss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback