valborg


som många säkert redan vet slutade vår kväll hos min bästis. men den började med att jag och jimmie åt middag hemma hos mig. innan de hade vi varit i k:fem gallerian in the hood (va fan gjorde jag där??) nä jag skoja, var TVUNGEN att åka dit eftersom jag var sjukt desperat efter en tröja som var helt slutsåld på stan och de sa att de finns ett hopp utanför stan. och när jag ändå var hemma hos jimmie så tog vi tuben i 15 min och så var vi där liksom. marre kom även dit, då hon bara var själv hemma hos alex och gjorde inget speciellt. efter middagen drog jag och skulle möta älsklingen för att hjälpa honom med boxen som han åkte och skulle hämta medan jag fixade mig hemma. vi skulle möta upp massa människor och dra till rålis, men bra vi kommer dit så har alla dragit. why? 7 st polisbilar stod där. så det var abra att vända hem och dra till min bästis. vi mötte upp max, simon och bajram på vägen dit. hanna och amanda mötte oss redan när vi skulle mot rålis. kvällen slutade med lite tjafs och så, man kan ju bli konstig efter alkohol om man säger så. men ändå tycker jag att det vart ganska lyckat och sjukt skönt folk kom, så det gjorde ju stämningen ännu bättre ;)

här kommer alla bilder från igår, ENJOY

































/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback