vilken jävla dag!


okey den här dagen har verkligen varit upp och ner. efter lunchen hemma drog hela familjen till schönbrunn, typ värsta slottet och parken här i Wien och hade fotografering, vi såg lite sevärdigheter där och så. sen drog jag och mamma till stan och kollade kläder. självklart hittade jag NADA! medan vi var  Schönbrunn kräktes min lilla syster Matilda en gång, trodde bara hon hade fåtti sig för mycket godis men icke sa nicke.innan de drog jag och mamma till nån butik köpte 4 smirnhoff ice och en breezer. yeah anji tröck in sig skiten. har fan inte varit 100 % nykter npn dag här. polacker alltså.... aja,hela släkten drog hem, bytte om drog på en restaurang här i närheten och mamma och Matildu var kvar hemma eftersom lill skiten var sjukt hängig. var typ redan halv full när jag drog dit och så självklart ville folk fylla på med vin. men nu räcker de med supande för mig, de har blivit för mycket och de är inte bra. men iaf, efter ett tag på restaurangen ringer mamma mig med värsta paniken att matilda är typ halvt medvetslös, känner inte sina ben och kräks samtidigt. så alla kutar hem från restaurangen ringer ambulansen.efter 2 min var de här, drog med matilda till sjukan och nu ska de kolla blodprov om hon har fått någon virus sjuka eller om det är något fel på blindtarmen.

nu ska jag ta en dusch och sedan ringa mamma och kolla hur de går.

blir lite nervös för lillskiten!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback