julstämmning


Man får verkligen en julstämmning i sig nu när man går runt på stan. Mötte upp Verra och Markus på stan idag och vi spanade runt efter resor, sedan tog vi en promenad längst Hamngatan och tittade på NK:s skyltfönster, en klassiker! Måste ses varje år och jag måste säga att den var verkligen ur dålig i år! Vi vandrade vidare på Biblioteksgatan och hamnade slutligen på Vapiano där vi åt en mumis middag tillsammans. Det enda som fattades var ju min man som var på jobbet. Synd att han inte kunde umgås med oss.

Åkte även förbi mamma och lillskiten en snabbis och pratade och nu sitter jag här framför datan och söker på resor över ny år för mig, Jimmie, Verra och Mackan!
AWESOME!

bilder kommer senare!
ciao


smötsiga hundar- smutsig jul



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback