Onsdag


Idag ska jag inte göra speciellt mycket, har bestämt mig för att vila ut ordentligt och försöka bli frisk för en gång skull. Jag drar alltid ut på alla sjukdommar känns det som, när jag börjar bli lite friskare drar jag till skolan kanske i skinnjacka nu när de är svinkallt och då är man tillbaka på ruta 1 igen. Måste verkligen ta tag i mig själv. Jag ska iaf åka in till stan en snabbis. Ska hem till min mamma och lämna tillbaka en väska jag lånat från henne, ta min CSN check för att få lite extra cash, skicka iväg ett brev och posta ett paket. Sedan ska jag röra mig hemmåt för att lägga mig i sängen med min man som är ledig idag och börjar bli lite sjuk också (sry) och bara gosa.
Ska nog även springa förbi ICA och köpa oboy och frukter. Ska fixa ihop en fruktsallad, massa vitaminer är bra när man är sjuk!Och varm choklad sitter ju aldrig fel! :D



Nu ska jag duscha och fixa mig. Höres bloggen!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback