söndag


Igår kväll var jag och Marre and the gang på bio. Due date, nej den var icke bra. Utdragen film med jätte dålig handling. Annars var det skit skönt att få vara med lite människor så man slapp och tänka på allt. Allt hon sa till mig, "han ville att jag skulle blunda han ville dra ner min gylf bla bla bla bla bla", spelas upp i mitt huvud om och om igen men som tur inte när jag är med Jimmie. Jag har fått höra många gånger de senaste dygnet, "men vem litar du på?" ingen är mitt svar jag litar på mig själv och min teori är att jag aldrig ens fått höra något och det går bättre och bättre att bekämpa allt. Som vissa av er vet, iaf mina närmaste tjejkompisar så har hon tjejen haft känslor för Jimmie och de skulle ju inte förvåna oss om hon snackade skit. Men det kan jag ju aldrig vara säker på.


Jag och jimmie har legat i sängen och degat tills nu då vi tog en mysig dusch tillsammans och bara pussades. Mys! Sådant gillar jag. Egentligen skulle jag åka till Haninge idag kl 11 men jag vaknade inte för ens strax efter halv 1. heheh men grattis pappa på fars dag iaf.
Nä nu ska jga fixa mig för jag och Jimmie ska till stan och äta och sedan se filmen "The social network"



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback