tisdag



Sova ut ja tack! Äntligen känner jag mig riktigt pigg. Ska tvinga min man gå till frissan och klippa sig. Eller nja kommer nog ej gå för jag fick fetaste utskällningen precis att han inte kommer göra det för han vill att jag klipper honom och han vill inte att jag betalar för hans frissör. Aja skit samma han får se ut som en trollunge i håret då.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan käka någon god frulle. Åka in till stan och handla lite också. Känner för att ha lite mer skor och kläder. hehe Som om jag skulle ha för lite men jag tycker att jag alltid har för lite kläder.


uppdaterar mer sen, dags att duscha

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

skulle va skoj me lite mer bilder.

dagens outfit, vad du gör, osv.

thanxxxx

2010-11-16 16:31:04

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback