warszawa airport


just nu sitter jag med min andra halva, dvs Jimmie, och med min madre i buissnes laungen och chillar galet, äter lite pasta och ska kolla på filmen the tortured, skräckis men vrf inte? har fått frågor varför jag inte uppdaterat i Egypten, jo vi hade internet på hotellet men min dator kopplades bort varje minut ungefär så det var ej så kul och hålla på och koppla upp sig i tusen år för ett inlägg....

men jag lever och bilder kommer de kan jag lova. här bjuder jag på några bilder från när vi dök! Jimmies första dykning, as najs upplevelse enligt honom.


















Jimmie och en turtle




ALLA BILDER ÄR TAGNA AV EN PROFFS FOTOGRAF SOM DÖK MED OSS

/Anja Dymkowska



Kommentarer
mandypandy

fan vad nice de ser ut!!! hoppas ni hade det bra och är bruna som fan nu, har saknat dig<3

2010-11-06 18:10:44

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback