Work out


Nu ska jag röra mig till gymmet och pressa lite, ska köra mage och ben! kommer nog inte kunna gå i klackar imorgon om vi ska ut. Det gör så himla ont i benen om man har träningsvärk och de kommer jag ha, garanterat.
Hade en myckt dålig natt idag igen, somnade inte för ens kl 07.00, svårt att gå upp då kan ni tänka er, men icke sa nicke när man har sådana grannar som vi har, vår granne Marie över oss spelade grymt hög musik kl 08.00. Japp jag fick bara sova 1 h, dock sova jag från 10 till 12 också men det hjälpte nog inte så himla mycket.

Men nu ska jag röra mig mot bussen, svettas och ge gärnet. Bloggar senare under dagen!

Ha det bra



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback