18 år sedan


för exakt 18 år sedan låg min mamma på sjukan nu och hade fetaste värkarna ever. snäll som jag var ploppade jag ut efter exakt 30 min. vilket var kl 12.05 mitt på dagen. fan vad mycket man har längtat till att bli dessa 18 barre men nu när jag väl är det känns det fan inte speciellt. hahah knäpp jag är men känns inte som någon stor skillnad förutom att jag och min man ska flytta ihop på riktigt nu.

bjuder på lite bilder när ja var mini!



nyfödd bebis


jag och pappa


jag mamma och mormor


sover med mami


arg unge? :/



jag och moster


"en napp är för lite"


dagens outfit?! :D hahahahaha


glad anji?


DANSA ÄR KUL


modell jobb för ADELSTEN


Anji on stage


konsert i Polska insitutet för alla polskis i Stockholm typ... scary var det!


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback