18 FUCKING ÅR! :D


känner att jag är ganska mycket mer taggad än vad jag var igår kväll. vid tolvsalget väcktes jag av 6 st sms sammtidigt. tyvärr Mandy men Jimmie var först i år. haha i morse när jag vaknade hade jag 15 sms och 83 notifications, eller ah postade saker på min wall. idag ska det fan bli en härlig dag. jag ska springa iväg och sola lite nu, sedan möta upp min bästaste vän amanda för en fika. Älsklingen slutar jobbet kl 15.00, har fcik inte ledigt :(, men han kommer hem till mig då och hjälper mig att fixa salen på en gång. papi kommer runt 4, då ska vi till systemet och köpa lite cider och breezers och sen är det bara att tagga för utgång och middagen och LARÖJ img.



GRATTIS TILL MIG! :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback