aj aj aj!


nu är jag igång med mitt bloggande igen, har haft en pause från det riktiga vardagslivet i 2 dagar, vilket jag kände jag förtjänade efter 2 långa dygn av slit till min middag och fest jag hade i lördags(bilder kommer, stay tuned ;) haha ) dock har jag skadat mina vader en aning, kan tyvärr inte gå så bra, har fått höra att det ser ut som om jag skitit på mig vilket inte gillas.jag har fått någon slags infektion i mina vadmuskler. jag hade spänd muskel när jag ramlade ner från en stol i lördags när jag dansade på den (nej jag var ej full, (a)) och landade fel på fötterna med musklerna spända vilket gjorde att jag fick någon slags muskel infektions bla bla bla. fattar inte min mormors doktor spår och jag kan verkligen inte översätta det till svenska. hahahha synd att man har idrott imorgon också och kan ej vara med. kul... känner mig verklgien handikappad. men men, igår kväll åkte jag och min man hem till OSS, japp nu kan man kalla det vårt hem! :D spenderade dagen med honom, vart en lunch på vapiano och lite små shopping hem, nya örngott. japp jag är en romanisk flickvän och valde ett I <3 YOU örngott och min pojkvän han är kreativ han tog ett exakt likadant till mig. hahahhah han ville att de skulle matcha, dålig ursäkt men han orkade nog inte leta så mkt bland alla 100 örngott som fanns.hahaha dock har min pojkvän köpt världens snyggaste örhängen till mig, jag är cool och gissar på 3500 kr ungefär. som jag sa någon gång till honom att en tjejs bästa vän är äkta diamanter. och nu sitter jag här och bloggar med mina ÄKTA diamanter i öronen. HA HA! :D 
efter jag kommit hem efter en jobbig dag på stan, nej jag kan ju inte gå, de blir ansträngande, gick jag och köpte familje sushi med morfar. min lillasyster på 5 år är fan grym på att äta med kina pinnar, hon satt och åt med det vid middagen, vart så fashinerad så jag var tvungen att ta bild.hahaha


nä men nu ska jag inte trötta ut er med massa text här. det kommer bilder sen!








/Anja Dymkowska



Kommentarer
jimmie

3500:- är för lite :)

2010-10-05 07:51:10

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback