en tur till stan!


nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig lite och kanske röra mig mot stan för att fika med någon rolig människa som är sugen på det. Verra och Marre hörde av sig inte så länge sen dock är det lite svårt för mig att dyka upp i stan på 15 här från Bromma, när jag inte ens fixat mig. Men jag ska höra av mig till Sofia och kolla om hon är sugen på en fika eller bara en promenad i solskenet. behöver komma ut och få lite frisk luft, min huvudvärk blir värre och värre hela tiden :( kommer nog beöva besöka en läkare efter vi kommit hem från Egypten Alvedon och Ipren funkar typ inte på mig längre. suck!

nä men nu är det dags att fixa sig och hitta någon som vill ses.
Ikväll ska jag sitta och skriva på min hemtänta i NO. orkar ej men jag måste! blir nog en 10 minutare på solariet också! ;D

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback