god middag!





Love var snäll och hjälpte mig att fixa min webbcamera. hahah snel pojke och snygg bild. ja ba sitt still nu så testar vi. han ba okey POSE! :D hahaha


lunchdags strax då.sitter och läser på min dator om Angola, jag har ett arbete som ska göras med min grupp, vi ska typ förbättra landets ekonomi och industri. tråkigt. Ska luncha med Jennifer i min klass, vi ska gå igenom lite inför aaffärsjuridiksprovet vi har kvart i 2 i 2 h. jobbigt men jag hoppas de kommer gå bra, ska sitta mellan Jennifer och Oscar Wissen i min klass. dessa två människor har MVG i allt. tummen upp för det! :D
haha


nä nu är det fan dags att koncentrera sig känner jag. vi höres

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Cornelia

Haha vafan Anja, satt du och blogga när vi skulle läsa om angola! Nu blire avsked från gruppen!

2010-10-14 00:05:29

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback