god morgon


känner att jag har blivit jätte dålig på att blogga och jag gör ju inte det jag skriver att jag ska göra på bloggen har ja kommit på. lovar er så mycket men ni får inte se så bilder och sådant tyvärr. men idag ska jag verkligen tvinga mig själv att ta kort på min klänning.

idag har jag en lång dag framför mig. börjar skolan kl 9 på gärdet, sjukt kallt med idrott ute nu särskilt för de som inte kan springa som har problem med sina vadmuskler! syftar då på mig själv, men självklart ska jag dyka upp där och kolla på när folk leder sin lektion och ta in massa tips hur man bör vara en bra ledare/lärare.

efterskolan som slutar 17.00 ska jag och jimmie på bio. ska åka till stan och kolla på lite kläder efter skolan och sedan möta upp jimmie som också slutar 17.00 och dra på förhandsvisning av filmen Macheta. spännande


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback