HISS/DISS




MIN NYA LAPTOP

måste verkligen hissa min nya laptop jag fick från pappa, den är riktigt smidig väger 1,7kg,9h batteri, har DVD,LED skärm, webbis och allt annat man kan önska. och sjukt snygg också. det bästa är ju att den väger så lite så det är bara att köpa ett snyggt fodral för mig nu och ha med sig den till skolan varje dag. funderar på ett classiskt louis vuttion fodral.
ACER ASPIRE TIMELINE X



FLYTTA HEMIFRÅN

något jag har längtat så grovt mycket till är att få flytta hemifrån, mina föräldrar lät mig bo hos jimmie iprincip under hela sommaren, dock ville de se förändringar i skolan så de sa att om de ser att jag sköter skolan och inte har skolkat får jag flytta efter den 1oktober. och som ni redan vet är det den 5:e vilket innebär att jag får flytta. håller på att packa för fullt och ska flytta inom kort. ska bli super skönt att få bo med min älskling och jag hoppas mina reletioner med föräldrarna ändras också, vilket jág tror. man hinner ju sakna varandra, där av blir det inte så mkt tjafs.




MASSA RYKTEN OCH SKIT I SKOLAN

langar en stor grov diss här. hatar när folk snackar skit, varför inte bara säga det rätt upp i personen ansikte. nä juste ni törst ju inte ta något argument tillbaka!!! hatar folk som backstabbar, hatar folk som ljuger, särskilt när det är rätt upp i ens ansikte. jag blir så förbannad och vissa som läser detta kan ta det personligt, go a head. hänger inte ut någon på min blogg och jag menar inte folk i min klass. eller? men att sprida rykten, hugga en i ryggen och snacka massa skit bakom den tyder på att DU är feg!



FOLK SOM SÄGER ATT MAN SKA SES ELLER HÖRA AV SIG MEN GÖR ALDRIG DET

känner att jag passar på att skriva av mig lite samtidigt här i min hiss/diss lista.
tycker det är väldigt tråkigt om man bestämmer att träffa någon och sedan inte dyker upp. hör inte av sig heller eller svarar på luren då. hatar sådant, om jag bestämmer att jag ska äta en jävla lunch med någon så gör jag det, kan jag inte eller inte har lust skickar man iväg ett sms sorry kan ej idag tar det en annan gång eller så betämme rjag ingen jävla träff alls.
hur mpnga gånger har man inte hört"men jag ringer dig img kväll så tar vi en fika"
" vi får ta och ses i helgen" och så hör folket aldrig av sig. bra kompisar!
blir så arg, fattar om man säger det itll en random man inte träffat på 4-5 år typ och bara setts någon gång på en fest eller liknande, ah men ja ringer dig img. hej hej! (NEJ) men någon man umgås/umgick med vardagligen förr och hade super bra kontakt. vrf ska bara vissa behöva ta initiativ för att man ska ses?
tänk på saken



/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

men nu får du ge dig.....

2010-10-06 18:34:45
Anonym

Håller helt med dig :)

2010-10-06 19:13:10
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
therese

håller med =)

2010-10-06 20:50:28
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
ttilda♥

svar; aha nice ;)



ja kan ju inte göra nått annat än att hålla med dig fullständigt! ;) bra där!

2010-10-06 20:51:32
URL: http://ttypttildas.blogg.se/
julia

sv: det är kul att läsa hiss och diss :)



Anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg i smarbete med nuknuk.se :)

Kram//julia

2010-10-06 22:37:20
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Maja

Håller med. Nice blogg!

2010-10-07 07:54:38
URL: http://maja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback