lördags mys


nu är det dags för massa lördags mys för mig och Jimmie men innan det hade jag tänkt att berätta för er vad jag gjort igår. ska även lägga in pics på mina nya kläder jag köpt.

i fredags mötte jag upp Elin som sagt för att fixa lite grejer, håller på att fixa en liten överraskning till Jimmie som han ska få när vi är i Egypten. efter det vart det fika och shopping med Natha och Anjos. Smällde i mig en fet morotskaka och cola LIGHT! Rörde mig runt 6 tiden mot Patti, där fixade vi oss för kvällen. Hon färgade min utväxt och sminkade mig. satt även och pratade med hennes mamma om killar och så. så himla söta båda två. Patti är verkligen som sin mamma, jätte öppna och gulliga.


men men nu är det dags för film och chips.


god nattens

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback