Monday


rolig skoldag! hade bara en sjukt soft lektion idag. Som jag tidigare nämnt här på bloggen har jag bytt ut min Engelska C kurs till Samhälle C. Har en hur skön lärare som hellst nu, Ozzi Hagman! Hade honom i Sam A u 1:an och de är en lärare man aldrig glömmer, hur rolig som hellst men ändå sjukt bra!
så en Sam lektion hade jag och sedan efter det mötte jag upp Jimmie vid min skola och åt... hmmm Sushi! en gammal vana. en god vana! :) efter en riktigt god lunch åkte vi in till stan för att kolla på lite kläder åt mig. kunde tyvärr inte hitta något jätte jätte snyggt och vart hur besviken som hellst när jag såg att glansiga hunterstövlarna i min strl var slut. aja fick bli en jätte fin klännig från H&M. kommer anvöndas väl på hotellmiddagarna i Egypten. åååh vad jag längtar!! :D




/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback