projektarbete


sitter och skriver på min projektplan, som inte alls går så himla mycket frammåt men jag får göra mitt bästa.
har även bokat möte med biträdanderektor idag.

fan är så himla slut så jag kommer inte ens på något jag ska skriva på min blogg, vilket inte alls är avancerat då kan ni nog fatta hur det går med projektplanen som ska vara på minst 4 sidor för att få MVG. kom knappt upp i morse snoozade i 25 min tills det var dags att lägga en grov rush till skolan. och självklart var tunnelbanorna försenade och bussarna. inte kul!


men nu sitter jag och här och är extremt trött och kommer inte på vad jag ska skriva.


aja ha en bra dag så hörs vi senare!'

på torsdag bor jag med min man! :)



Kommentarer
FowZie is back again..

saknar er läsare, och den egna uppdateringen

hoppas ni inte glömt bloggen!



popssR'

/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se

2010-10-05 13:59:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback