söndag


idag går min dag ut på att packa allt som är hos mamma som jag vill ha med mig till jimmies och min lägenhet sen kommer pappa på tisdag och hjälper mig att flytta över allt, även soffan dock skulle jag behöva 3 starka killar till hjälp som vill bära den där soffan. den är vidrigt tug så de är fler omgångar som gäller :)

nu sitter jag med ögonbrynsfärg i och strax ska jimmie få färga mina ögonfransar. han ba nej! jag är inte bög. skit samma han ska göra det ingen annan är ju här så han har inget val! :D moooohahahahha!
idag ska vi boka vår resa, tyvärr är sharm el sheikh fullbokat drar vi till hurgada, fortfarande egypten som vi har varit så taggade på, så det ska bli riktigt skönt!

ha en fin dag så hörs vi senare, ska försöka få tag på bilder från igår! :)


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback