dålig update


jag vet att jag inte alls varit bra på att updatera men jag har faktiskt något att skylla på och det är skolan. har verkligen haft fullt upp! på onsdag prov och inlämning och hela nästa vecka fullsmockad, och så sitter jag självklart barnvakt i helgen i Haninge då pappa och låtsas mami ska antagligen till Polen på bröllop. annars mår jag bra om ni undrar förutom att mitt konto rensades på 746 kr idag upptäkte jag när jag skulle köpa ett bar boots. men men jag får väl köpa de imorgon efter skolan, har 500 kr på mitt konto nu, och jag hoppas fan att de är kvar imorgon. vart så rosenrasande när jag märkte att någon handlat och tagit ut pengar på mitt kort. fy fan vilket utbrott jag fick! swedbank... nej tack! men vad ska man göra åt saken, det gick tyvärr inte att polisanmäla detta och bevisa att det inte var jag...

imorgon är min man ledig från jobbet vilket innebär att eftermiddagen spenderar jag med honom. kl 20. gymma sedan sova så gott så gott!

vi hörs imorgon, om jag inte slänger iväg ett kort inlägg innan jag lägger mig!

love




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback