dåligt update!


jag har varit dålig på att uppdatera idag, men igår var kvällen riktigt rolig. det var super kul hos alice! alla brudar var helt spårade och det bjöds på jätte god mat. idag har jag varit med min familj här i haninge, har lekt lite med barnen, har gjort pankisar till mig och barnen och sen typ städat min pappas bil inne lite. annars har jag typ bara tagit det lugnt. imorgon är det plugg plugg plugg som gäller för mig, ska även lägga upp nya annonser då.
på kvällen ska jag till min mami och sen vara hos henne hela veckan!

nu är det bara 5 dagar kvar till jag är 18! :D




Kommentarer
kimiya

uppdatera oftare!

( jag ska inte säga ngt )

2010-10-02 19:39:09
URL: http://kimiyaduvet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback