duktig b-rud! :D


har pluggat väldigt mycket idag,har även fixat med byrån och packat ihop de mesta av mina kläder som jag hade hemma hos pappa och åkte med det till bromma, tur att pappa skjutsade mig skulle fan inte kunna åka med skiten själv. :O
idag kom min farbror från Polski med sin pappa och åt middag med oss, de brukar alltid komma hit och fiska massa firre och seadn dra hem de med bil till Polskiland.
har även gymmat idag. vart inte alls långt pass 45 min typ, cykel och cross. as skönt att röra på sig lite.


imorgon har jag massa saker att fixa, massa plugg också.
dags att ta en dusch och hoppa i säng!
 god natt




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback