fredag=party... men inte idag!



Alice Mclain

idag ska jag hem till min vän alice som fyllde 18 i tisdags och äta middag med hennes vänner. de ska ut på krogen senare men jag funderar på att skippa, ska ändå inte dricka idag så det är ju bara onödigt.

har precis kommit hem från skolan, förhöret på cellen gick bra, presentationen av homo erectus också fast jag fick stå där själv och ba aha men amanda är inte här så jag får stå och redovisa själv. förvånad vart ingen dock att hon inte dök upp inte vår lärare heller. så plus poäng till anji. jennifer var snäll och stog där med mig som en moraliskt stöd vilket var grymt snällt av henne. till lunch vart de sushi, fast jenna,sebbe och behnam satt på wooken och åt och jag satt med min sushi där och nom nom:ade! :D

nu ska jag packa alice present och sedan dra in till stan med min man, han ska köpa fin skor och vi ska nog byta hans slips så den passar min nya klänning! hihi


talk to you later!
/Anja Dymkowska



Kommentarer
Jenna

Du är för söt ibland Anji! Jennifer om skolan sen jenna om lunchen;) precis som vanligt:D

2010-09-24 23:54:35

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback