grattis frida!


kvällen igår, inga kommentarer! ska man ha ångest eller ej! fan va mycket de vart igår. självklart kom jag ikapp frida med drickan som hade druckit från kl 16.00 jag började 23.00 och var lika packad som henne efter 45 minuter. amanda skar upp sin fot, jag har rivit upp min arm och har vidirgt många blå märken på benen, hanna och jag ville bada i poolen men icke sa nicke. frida ville inte att vi skulle drunkna. frida halka innei tältet lika så jag! jag var den enda bruden med heels, alla drog av sig de bara de kom fram anji var smart och hade ombytes skor så jag körde på min boots med nitar. hanna och jag upptäckte att vi är väldigt likadana. vi har ganska likadana familjer och även situationer med våra killar. lite scary men skit samma de är najs!

känns som om jag fortfarande är påverkad. ska nog skriva när ja nyktrat till lite.

är bakis som faaaaaaaaaan


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback