min torsdag!


okey dagen borjade som sagt med snabbjobb, sedan sushi lunch med my love och shopping i stan. vart nya armband,brallor och basic linne på H&M. kollade även på skor, ska nog rulla in mot stan img innan plugget och kolla lite då också! måste bara hitta en vän som vill haka på :) snabb lektion i foto, 5 min sen hej då... den var en aning sur då jag sprang genom stan i spöregnet för att inte komma sent! åkte sedan med mandy till brommaplan och mötte upp min kära vän bumibjörnen. mandy var tvungen att dra till jobbet efter ett tag men vi satt kvar och fotade lite vid bp. massa fina bilder på anji igen som jag antagligen inte kommer kunna lägga upp på bloggen då de är för stora :( suck!

nu sitter jag här hemma efter en prommis med micca och långt samtal med caroline! :/


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback