miss agent


sitter och kollar på film helt lonely. farmor ligger och sover, philip somnade runt 8 (min lillebror på 2 barre) och nathalie somnade strax innan 9(syrran på 4) så det är ganska skönt men jag känner mig totaly uttråkad. jag har lite halft panik, känns som om jag är helt själv hemma och det klarar jag ej av.
men nu ska jag kolla klart på den roliga komedin "miss agent" sedan sova. har redan tagit ett varmt och avkopplande bad efter jag tittat på polska talang! :)


God natt sötisar!



miss you



Kommentarer
Sara

Man blir lätt uttråkad av att bara sitta hemma, hate it. Kan vara skönt ibland, men inte ofta :)

2010-09-11 23:42:15
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback