nej jag har inte slutat sjunga på låten


fan jävla äckel låt! den har verkligen satt sig i mitt huvud. jimmies mamma tipsade mig för ett tag sedan att man ska sjunga den första meningen på " it´s simply the best" och sen ska man vara helt tyst. man ska inte fortsätta sjunga som amanda gör för då börjar man nynna på den här ist. jag ahr tagit ett bad, nästan gjort allt plugg. rpporten är kvar men den får jag skriva lite imgorgon i skolan när jag har håltimme mellan idrotten och någon annan lektion. kommer inte ihåg vilken de var hahhah (a). aja nu ska jag läsa lite spanska meningar och översätta de, sedan föna håret och sussa. img bitti måste jag skicka ett paket men även hämta ett så ah, dags för mig att sova strax.

god natt



ska försöka få in denna låt i skallen nu

/Anja Dymkowska



Kommentarer
sara

- have2have.se har skitsnygga skor, kolla där :)

ska kika senare! hoppas du hittar något fint hehe! kraaaam

2010-09-20 22:41:05
URL: http://barbis.blogg.se/
Steffi

Nej tuben :)

2010-09-20 22:57:30
URL: http://Typsteffi.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback