nej jag mår inte bra!


jag har ont i hela kroppen, men mest i mitt hjärta. snälla kan du bara tro på mig, vrf kan inte allt bara vara som vanligt! fan då! jag vill att du ska lita på mig! precis som jag sa till dig, JAG litar på dig. då ska du också kunna göra samma sak tillbaka. jag har inte ens svikit dig!

men skit samma. jag ska itne gå till skolan. fast underbara moderaterna rockade skiter jag i det. jag ska upp på morgonen och sedan bara åka runt. jag ska åka någonstans där jag kan sätta mig själv och bara tänka och tänka  och tänka. det behöver jag just nu!!!
efter jag och jimmie åt drog jag till gymmet där jag langade en 15 min på solariet och langade 15 min på cykeln också bara för att sätta igång kroppen lite. tror inte det var så bra. jag hade tänkt att träna kl 18.00 img men jag vet inte om jag ska dra mig dit. jag känner bara för att vara med mig själv eller jimmie. men tyvärr kan vi itne vara med varandra utan att bråka. :'(  mitt hjärta har blivit krossat i 1000 bitar igen och jag vet inte vad jag ska ta mig till! liksom han är den enda personen som jag har kvar!

måste bara säga det här och ja jag är berädd på massa kommentarer men tom mina närmaste tjejkompisar svikit mig. kommer inte hon kommer inte jag. när jag inte dök upp höll ni käften och tyckte de var lugnt. som sagt mamma serverar inte korv med bröd utan massa gratis sprit. massa dyrt käk. fittig stil! men men... mina närmaste... hahahah eller hur


nu har jag fått ut vad jag känner. ett ord skulle egentligen räcka!


BESVIKELSE




Kommentarer
Sofia <3

gmman, du vet att jag ali finns här för dig. Om du vill prata så är det bara att ringa. Jag kommer aldrig lämna dig för du är för underbar för det <33

2010-09-20 07:32:59
URL: http://sljungqvist.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback