Sofia Ljungqvist


vackra du, min kära vän! har inte kännt dig så länge alls men det känns som om vi har kännt varandra i flera år. jag känner dig hur bra som hellst och vet väldigt mycket om dig, så mycket som folk ibland vet om andra efter 1 år jag har lärt känna dig så sjukt fort och bra på bara några få månader. du är en vän man ska ta hand om, du är en vän alla bör ha. en sådan ärlig och rolig person är det fan svårt att hitta. egentligen var vi ovänner först, sedan fick du för dig att du ville ha en egen uppfattning av mig, itne som du hört, inte som folk berättat för dig inte som du läst på min blogg när jag var arg och irriterad på vissa situationer. och det är genetligen tack vare omständigheterna jag tror vi kommit varandra så nära. jag öppnade upp mig som fan för dig just för att du skulle få lära känna mitt riktiga ja och sluta lyssna på alla andra och radera allt du hört om mig i ditt huvud.

gumman du vet att jag alltid finns gär för dig, du är en super bra vän och jag är så himla glad att jag fått lära känna dig.
älskar dig gumman! du har något som få personer har, och det är din personligthet. en så ärligt och snäll person!




/Anja Dymkowska



Kommentarer
sofia

Jag älskar dig också vännen. är så jävla glad att jag har dig i mitt liv och att jag har lärt känna dig!! Du är duld värd <3 <3

2010-09-13 18:10:59
URL: http://sljungqvist.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback