Svar på kommentar


Anonym om dagens outfit:
Hoppas att kragen är fuskpäls. Om inte, hoppas att du dör på samma sätt som stackars djuret.
IP: 83.251.247.45


man brukar säga att ett gott skratt förlänger livet. hahahhahah och fy fan vad jag skrattade ska du veta! nej det där är inte fukspäls då jag skrev ordet "MINK"? det är en äkta päls! Ja du hoppas på bäst du vill men då har jag en fråga dig, har inte du någon vinter jacka? dror du dunet i den är fejk? på vintern, brukar inte du sova under ett dun täcke? är de också fejk då eller, påstår du att du inte uppmanar till att djur dödas är du fan sjuk i huvudet. för det tror jag inte på. alla vi människor här på jorden gör det. eller så lätt exempel som uggs(äkta) de rakar av lammen allt hår och gör ett par skor av de. skinn stövlar, handskar och jackor. tror du att det skinnet är tillverkat i fabrik. ah om du har fusk grejer som syntet men det är kanske bara det du har råd med :)

hoppas du är nöjd med svaret
många kramar och pussar

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Maria

du är vidrig som anväder mink, tänk vad mycket lidande den de går igenom, ne fyfan för er som anväder päls, djurtestat smink, duntäcken osv!

2010-09-18 10:08:48

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback