svar på kommentar till anonym


Anonym om vill du ha en framgångsrik blogg?!:

haha varför ger du tips till folk om hur man får en stor blogg? du har säkerligen färre läsare än mig. och då har du inte rätt att ge tips. du har ju inte kommit dit själv

nej det har du rätt i, jag kanske inte har så många läsare och kanske mindre än dig det vet man aldrig. vet dock inte vem du är så kan inte bedömma hur populär din blogg är. dock hade jag läst den där på en sida och tyckte det lät bra så varför inte ge tips till sina läsare om de vill ha en framgångsrik blogg. jag är ine ute efter det så de där tipsen följer jag inte så mycket alls. lyssna mer på vad mina läsare vill ha i min blogg och vad de tycker är kul

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback