Torsdag- dagen innan min 18års dag :)


idag började jag dagen med att tänka på alla mina 18 års, negativa och postiva saker som har hänt och jag säger ju att listan vart lång i mitt huvud på båda sidorna. men det positiva tar över det negativa så lätt.
började skolan kl 11.15 med spanska som sedan slutade med en sjukt lärorik foto lektion. vi höll på väldigt mycket i photoshop. åt lunch idag på taj india med vicky picky i min klass och satt och skrattade åt sjuka saker. exempelvis allt som sades igår på coach tiden! kunde inte sitta där utan att kommentera vad som sades så jag var ju tvungen att berätta. hahahaa inga detaljer kommer på bloggen dock ;)

här får ni se en bild på vickan!



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback