we will rock you!


ah men fy fan vilken ikväll igår asså. körde tquila race med mig själv typ. alla tjejer tog en shott men nä anji skulle självklart fortsätta. kvällen slutade att jag gick runt och sjöng: the grinch is green and he is lonely. and everybody sing with me. the trees are green, the grinch is green i am walking alone. japp de var min fina påhittade sång på vägen hem med jimmie :D hahahhaha

idag har jag installerat vår nya dator mamma köpt nice. nu är det bara tangentbordet som fattas. hahha smart mamma som glömde köpa med ett sådant. ska även be henne köpa cam och mic! :D har fixat och trixat bland massa skolpapper, käkat pizza och nu ska jag fixa mig lite för att möta mina fina tjejer vid sergel och dra på teater. så nu är det snabb fixning, möta upp Amanda Bodman och Fiapia vid höterget!

kyss
/Anja Dymkowska



Kommentarer
Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 10:49:48
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback