whop whop- bara 8 dagar kvar ! :D




Homo erectus arbete! CHECK
plugga på cellen! CHECK
börjat på labbrapporten! CHECK
gjort alla övningstal i matematiken idag! CHECK

fan jag är ju grym på att plugga.btw fick tillbaka mitt prov som jag pluggade på till förra veckan. affärsjuridiken gissa vad anji fick! VG(det högsta man kunde få) whoop whoop. vill jag så kan jag och de har jag verkligen märkt, fine jag har knappt tid för mina vänner och säkrskilt inte för min man, men om 8 dagar bor jag hos honom helt så då kommer jag inte känna liksom "oh nej jag hinner aldrig vara med honom" jag kan ju bara ta en pause mitt i pluggandet eller försöka passa på att plugga så mkt som möjligt när han jobbar sent i veckan och umgås med honom mer när vi har ledig tid samtidigt. gud vad jag längtar tills första oktober! :D

atm sitter jag ny duschad och äter en morot, kände för att tugga på något och jag ville inte smälla i mig godis eftersom jag knappt haft någon tid för att träna den här veckan så jag tog en morot. den har ganska bra vitaminer i sig, betakaroten. dvs vitaminer som gör att man bli brun lättare och får en mycket finare brun bränna. (bra för mig som är beroende av att sola solarium)

nä nu ska jag lägga mig i sängen och sova. imorgon har vi fotografering så jag måste komma i tid till plugget.
efter skolan lunch med min baby, gå runt på stan lite kanske och sedan möta upp Elin och ta en fika ska vi nog göra också. vad tror ni kommer efter det??? dra hem och äta middag, plugga som vanligt skriva klart labbrapporten, har disskusionen och bakgrunden kvar och sedan sola solarium. en perfekt dag imorgon! sånt gillar vi


god natt alla läsare!


/Anja Dymkowska



Kommentarer
sandra

så fin!

2010-09-23 06:58:25
URL: http://fourclover.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback