Bad update


Förlåt för att jag har varit så dålig på att skriva på bloggen, men som ni vet så fyllde Jimmie 20 igår och det firades hela dagen. Redan från 13.00 och hela natten lång. Bilder från födelsedagen kommer lite senare! :)
Dagens planera då. PLUGG PLUGG PLUGG. Har en ekonomi uppgift att skriva klart. Jag skall förbereda mig för opponering av min tjejkompis uppsats. Snart ska jag ta mig en prommenad ut i det fina vädret. Sola lite och plugga som fan sen! :) Vad ska ni hitta på idag?
Personligen känner jag mig sugen på en lång promenad på Djurgården med en glass i handen. Men nej skolan går ju före! :(

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback