Egon räddaren i nöden


Fan detta har ifs ingenting med min blogg eller mitt liv att göra så, men Egon som jobbar med mig och Amanda på Lion Bar är räddaren i nöden. CVi har haft sjukt mycket problem med att bjuda in folk till event så vi har behlvt sitta och klicka in en efter en i våra kontakter och det har inte gått att skicka ut mejlet m.m. Men idag skickade Egon ett nytt fungerande Java script vilket innebär att alla som är vänner med mig på facebook blir inbjudna på en och samma gång, tar liksom 5 sekunder och inte 20 minuter! NAJS :D

Annars, så gick jag upp inte alls länge sedan, ska strax dra på mig lite kläder och röra mig mot skolan. Börjar 09.40 med ett religions prov...



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback