Funny Day


Dagen igår började med lite skola, hade bara en lektion sen fick jag lunch. Mötte upp Hanna och Julia och tog mig en lunch på thaien. Denna gång vart det biff med champinjoner och bambuskott+ris & sötsursås







Efter lunchen hade jag bara en lektion, efter denna åkte jag och mötte upp Jimmie. Vi tog en runda bland lite kläder, jag provade det orangea shortsen från Gina. Oh no, de funkade inte på mig. Såg ut som om jag hade väääärldens rumpa och platt. Jätte fult. Det jag fick med mig var strumpbyxor. Älskling och jag gick sedan till Friday´s och tog några drinkar. Johanna kom till oss för att göra oss sällskap lika så lilla Kalan.









Vi ruschade snabbt hem till min mamma efter T.G.I. Friday´s och bytte om. Jag vart Mimmi pigg, Jimmie vart pirat och Johanna Alice i underlandet. Temat var har sett i tv. Dock hade min kamera inget batteri kvar så det vart ej så mkt bilder, men mamma tog några bilder på mig och resten. Ska försöka få tag på de så fort som möjligt! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-28 14:32:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Härliga bilder =)

2011-04-28 15:04:27
URL: http://matildays.blogg.se/
maggan

hade inte du och jag en överrenskomelse om att jag inte ville ha någon reklam och att du skulle sluta skicka skit till mig ? :) jag vet precis vem veronika är, hört att hon varit min bästa vän sen vi föddes, men annars så ! sånt där skit kan du skicka till andra random bloggerskor, inte till mig. tack!

2011-04-28 15:10:01
URL: http://stepien.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback