Mina 2 sista kompletteringar!


Woooho, duktig som jag är så har jag bara 2 kompletteringar kvar. Ekonomi och leda barnen. Och så är jag klar, ifs har en liten debatt artikel att skriva klart, men det går ganska fort. Den fixar jag på 2 h max! :)

Hur mår ni idag då? Jag ska strax röra mig mot skolan, sen hem till mamma och hämta Jimmies present sedan ska jag träffa Marre. Ska nog tvinga fisen färga min utväxt! :)
Men men, nu har jag faktiskt ltie bråttom för att hinna till skolan till 1. Vi hörs!

Denna tårta gjorde min pappas bästa kompis till Jimmie. Han ska få den imorgon när vi är på Michelangelo och äter! :)



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback