Söndag


Kom precis hem efter en mysig frukost och lunch och middag hemma hos min mamma. Min man ligger i sängen och klagar på att min mamma lagar för god mat, man kan inte sluta äta och man blir föööör mätt! Håller med. Själv var jag lite bakis idag, men så farligt var det ej. Vi började kvällen på Lion och avslutade den även där. Mycket folk kom och ett bra drag var det. NICE! Just nu mår jag inte så jävla bra måste jag säga, ont i magen efter all mat, mensvärk har jag också och så har jag bränt mig på solen idag när jag solade så ingen kan röra mig på ryggen. Kan inte ens luta mig mot en jävla fitt stol. Aj!

Ska ta mig en liten break nu och vila lite och sen ska jag städa lite. Kanske tar en kvällsprommis också! :)


En katolsk tradition att dela ägg med varandra


<3




Jimmie och jag



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback