SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN


Claudia om Frågestund:
hur många besökare har du per dag? :)

Svar: Innan lilla bråket med Kissie hade jag ungefär 150-200 läsare, nu har jag runt 500 ungefär. Det pendlar lite från dag till dag. Hade runt 1000-2000 i ungefär 2 veckor efter bråket sen har det hållt sig runt 500.

Anonym om Frågestund:
Varför är du och veronica inte kompisar längre?

Svar: Jag och Veronika har precis fångat upp kontakten precis, vart lite små tjafs över helt onödiga saker egentligen men jag är glad att allt har löst sig.

Anonym om Frågestund:
Hur mycket väger du och hur lång är du?:)

Svar: Jag är 179 och väger ungeför 73. Har gått upp ungefär 18 kg sen jag fick problem med sköldskörteln och stoppade in min p-stav. Men nu är det dags att loosa vikt och väga 60 som jag alltid gjort tidigare!

Anonym om Frågestund:
Hur kan du ha råd med allt du köper, kläder och smink och sånt? Har du jobb eller pluggar du? :)
Pussi!

Svar: Jag jobbar på ett ställe som heter Lion Bar på helgerna och så pluggar jag. Själv tycker jag inte att jag köper så mycket men jag lägger ju även undan pengar så ibland får jag lyxa till det med lite shopping från sparpengarna. Så iprincip lever jag på mitt studiebidrag, lite extra pengar från jobbet och så får jag underhållsbidrag av mamma och pappa som ligger på 3000. Men pengar går ju även till mat och hyra här hemma.

Monika Lewczuk♥ om Frågestund:
Kommer du frn Polen?

Jätte bra bloggg! :D ♥


Svar: Jag är född i Sverige men mamma och pappa kommer från Polen, så ah jag är ju polska.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
emma

fin blogg du har! :D

2011-04-21 21:07:37
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback