Svar på kommentar


Anonym om Tisdag- skola:
Sluta fusk ät och supa + hårdare träning så ska du se att de fungerar :)

Svar:
Och vaf fan vet du om mitt fuskätande, självklart unnar jag mig ibland, men jag tränar där emot dubbelt så hårt dagen efter. Jag har inte så mkt pengar att jag har råd att slänga ut pengar på ett gymkort. Om jag inte har någon att gå till gymmet med kommer jag aldrig göra det. Och jag super inte ens mycket. Dricker max 2 gånger i månaden. Nu under lovet har det blivit självklart lite mer men du skall fortfarande inte komma och säga vad jag gör och vad jag inte gör för du vet inte ett skit om min livsstil!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback