Tränings schema


Nu har jag lagt upp ett tränings schema till mig och Jimmie, blir inte så jätte mycket gym, en gång i veckan, men 2 powerwalks i veckan 40 min var ungefär och lite hem övningar, som springa i trapphuset upp och ner i ca 15 min. Jag lovar det tar!! kommer även göra lite rygglyft och situps hemma såklart :)
Är stolt över mig själv som verkligen satte mig ner och skrev i min kalender dag för dag och la upp hur jag ska äta och så. Gör jag så från och med måndag till den 9 juni då min student är så lovar jag er att min kropp kommer vara mycket fastare och minus 7-10 kg är mitt mål! :)

NU KÖR VI!
DAGS ATT BLI SNYGG IGEN :)



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

Hur ska ni äta då? :)

2011-04-07 23:37:39

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback