Blogg pause


Hello my friends! Nu är jag tillbaka till bloggskrivandet. Jag tog mig en liten pause idag från bloggen och fixade massa ärenden i stan. Hängde med Meyrem på Lion i 3 h och sedan har jag spenderat dagen med Natalia. Igår var jag ute med Danijela och Michel. Fan vad vi sprang runt bland alla clubbar. Började på Collage vippen, sedan The Wall-v på sturecompaniet, vidare till Laroy för det vart strömavbrott på The Wall-v och sist med inte minst White room. Fan vilken nice utgång, as spårad och sjukt rolig dock ska jag inte ha så höga klackar nästa gång. Fan mina fötter dog! Här bjuder jag på bilden från utgången. Imorgon blir det e tidig uppgång för min del då jag ska ta mig på bodyscanning, berättar mer om detta imorgon bitti, där med säger jag god natt så hörs vi imorgon!

'
Kön till baren igår på Lion Bar


<3





















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback