Borta bra men hemma bäst!


Hejsan :)
Nu sitter jag framför datorn hemma i min och Jimmies lägenhet. Fan vad underbart det känns. Tisdagen vart en stressig dag, mycket att fixa, hade inte ens tid att tvätta håret och föna det så jag var tvungen att göra det hos frissan. Vi solade solarium och åt en mysig fika. Annars är jag super glad över att vara hemma, är dock sjukt trött. Sov 3 h i natt på en sjuuuukt obekväm bäddsoffa. Fy fan, pappa sa att jag är värre än prisessan på ärten, men fy fan! Har även sträckt min jävla höftmuskel eller vad fan den heter så jag kan knappt gå. PRIMA! Aja måste börja packa upp lite och så. Snart kommer Sofia över! :D Jippie!  Här har ni lite bilder från gårdagen och idag!

















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback