Det finns ingen äkta!


Vart ingen Pw för min del, somnade för sent, hörde inte ens klockan imorse. Men i alla fall nu är jag uppe. Alla ligger hemma och är bakis och jag har inget för mig. Antar att jag får haka på alla och spendera ytterligare en dag i min ensamhet. Fick ytterligare en påpekan av Jimmie idag, gå och sök jobb då så har du något du kan göra på dagarna. Nu kommer jag vara fittig men det skiter jag i. Han jobbar på ica och jus nu tyfcker folk at han tjänar bra ungefär 15 tusen efter skatt, nice, as soft at ha de pengana, men 15 tusen om 10 år när jag ska köpa en bil, underhålla den, köpa  en lägenhet, kanske ta hand om mina barn kommer ALDRIG at räcka. Där av ska jag utbilda mig och tjäna 30 tusen efter skatt, så jag kan dra iväg på semsester med min familj m.m. Får leva lite fatigt nu när jag är ung, men när jag är äldre kommer jag leva gott! ananrs då inga jävla planer, ska sura för mig själv idag. Är jävla arg och besviken på mina vänner idag. Ledsen är jag också men det spelar väl ingen roll. Nu är det dags för frulle! CIAO

/Anja Dymkowska


Kommentarer
maggan

aa fast för att du ska kunna tjäna 30 lök måste du ha jobberfarenhet. Ica är GRYMT merit på CV't när du sen ar pluggat klart och vill ha ett bra jobb.



Så mitt tips är: eftersom du inte pluggar nu så sök ett riktigt jobb, som ica, tjäna dom pengarna tills du börjar plugga igen och även under helger och kvällar när du pluggar. för som sagt så är ett jobb med kassaerfarenhet en bra merit på CV't och det är väl bättre att tjäna pengar även när man är ung än att bara sitta och dega?



och btw så antar jag att det var din älskade man som svarade på mitt sms igår eller när det nu var?



kram

2011-08-14 15:11:22
URL: http://stepien.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback