Filmkväll


Nu är jag hemma efter en heldag på IKEA. Fy fan vad de där fjärtarna, Marre och Alex var ganska oense om vad de skulle ha hem. Så Anja fick rycka in som räddaren i nöden. Skissa upp deras lägenhet och sedan placera ut alla möbler. Nice, då vart det avklarat i alla fall. Nästa helg ska de dit och köpa ett vitrin skåp och skrivbord. Marre vill ju ha en spegel också men vi får se hur det kommer gå för henne att få Alex att köpa en sådan. Nya gardiner ska de shoppa. Jag kom i alla fall hem med en stekpanna. Hahaha, det var det jag behövde. Annars såg jag massa fina saker. Nu är det bara att invänta en stor 2:a!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback