Helt JÄVLA slut!


Jag är så jävla trött så det ite är sant. Har bara sovit 2 timmar i natt... Har så jävla ont i ögonen och jag har ju haft ögoniflamation i högra ögat också, nej men min kropp tyckte nog att det var för lite så den la till en vagel på övre delen av ögat och en precis i kanten närmast örat, vilket gör att det gör skiiiiit ont att blinka. Fan vad jag klagar på allt här på bloggen, tycker ni inte det? tycker jag låter som en bitter jävla fitta som inte fått k*k på länge. Hahaha. ej men usch så får man inte skriva! Aja, ska bädda ner mig i sängen, post boxen är kollad i alla fall, och jag vart helt jävla förvånad, jag har inte fått en ända räkning... WTF? Ingen räkning har kommit hem till mamma och ingen hem till pappa. Skummt.... Aja, då är jag 2000 kr rikare denna månad. Imorgo ska jag boka tvättstuga, åka och sola och bada med min man, mamma, kusin och lillasyster och så ska jag vräka i mig sushi som jag aldrig gjort förr! Faaaan vad jag är sugen på det! Det vattnas i munnen på mig just nu är jag skriver detta. Nej nu ska jag inte ordbajsa mer. Imorgon är det invägning som gäller också och mätning, runt midja, armar, lår och bröst. Hoppas på minst 2-3 cm överallt föutom brösten de får gärna ta över de jag vill få bort på alla andra ställen.

Sov så gott så hörs vi imorgon!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback